‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

استخدام شرکت برق منطقه ای استان سمنان

شركت رادیس نیرو پارسه در نظر دارد جهت اجرای قرارداد خود در شركت برق منطقه ای سمنان، نسبت به برگزاری آزمون و همچنین تامین نیرو در بخش های اپراتوری تاسیسات و پستهای انتقال و فوق توزیع برق در استان سمنان به تعداد 17 نفر مرد (بصورت حجمی) از میان افراد واجد شرایط و از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، آزمون دانش مهارتی (مصاحبه) به شرط دارا بودن شرایط ذیل پس از طی فرایند مربوطه اقدام نماید.

لازم به ذكر است با توجه به پایان مدت قرارداد پیمانكاران طرف قرارداد شركت برق منطقه ای سمنان در موعد مقرر پیمانكار بعدی كه با شـركت برق منطقه ای سمنان قرارداد جدید منعقد خواهد كرد به عنوان پیمانكار جدید نسـبت به ادامه فرایند استخدام مربوط به این دفترچه و همچن ین عقد قرارداد با پذیرفته شدگان، در صورت وجود شرایط لازم اقدام می نماید.

مهلت ثبت نام تا 2 آذر 1402 می باشد.

شرایط عمومی

1- داشتن تابعیت ایران

2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (معافیت دائم پزشكی غیر تاثیرگذار به تشخیص كارفرما قابل قبول می باشد)

5- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

6- نداشتن سابقه محكومیت كیفری

7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه بكارگیری می شوند به تشخیص كارفرما

8- داشتن مدرك تحصیلی مرتبط با شرایط احراز شغل

9- عدم وجود منع قانونی برای فعالیت ، تعهد خدمتی و همچنین عدم اشتغال بصورت رسمی، ثابت، پیمانی و قرارداد انجام كار مشخص، قراردادهای كارگری و ... در سایر دستگاهها و شركتها در زمان عقد قرارداد و بكارگیری در صورت پذیرفته شدن در آزمون (اپراتورهای شاغل در ایستگاههای برق انتقال و فوق توزیع در محدوده تحت مدیریت شركت برق منطقه ای سمنان مجاز به شركت در آزمون نمی باشند).

شرایط اختصاصی

1. داشتن شرایط سنی حداكثر:

- 30 سال تمام برای متقاضیان فوق دیپلم (متولدین بعد از تاریخ 1372/09/17)

- 32 سال تمام برای متقاضیان لیسانس (متولدین بعد از تاریخ 1370/09/17)

(توجه: تاریخ آزمون ملاك محاسبه حداكثر سن داوطبان می باشد).

تبصره1: مدت انجام خدمت نظام وظیفه، حداكثر به مدت 24 ماه، به شرط ارائه تاییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح، به حداكثر سن مجاز افزوده می شود.

تبصره2: در صورت داشتن سابقه مربوط به حوزه برق مشروط به بیمه پردازی مدت مذكور در یكی از صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی یا بازنشستگی كشوری و همچنین عدم سوء سابقه یا عملكرد منفی در سوابق كاری ارائه شده، حداكثر 4 سال به حداكثر سن مجاز اضافه می شود.

تبصره3: مطابق ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، 1 سال تا حدكثر 5 سال به حداكثر سن مجاز اضافه می شود.

تذكر: با اعمال تبصره های فوق مجموع سن متقاضیان دارای مدارك تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس نمی بایست حداكثر به ترتیب از 36 و 38 سال بیشتر باشد.

2. مدارك تحصیلی ارائه شده فقط در صورت مطابقت با رشته های تحصیلی مندرج درجدول نیازهای این دفترچه مورد پذیرش خواهد بود.

3. كارفرما میتواند با توجه به نیاز شبكه و وظایف محوله، نسبت به جابجایی پذیرفته شدگان در سراسر استان سمنان اقدام نموده و پذیرفته شدگان نهایی میبایست ضمن آمادگی خدمت و اشتغال به كار ، در محل خدمت نیز ساكن شوند.

4. پذیرفته شدگان به صورت نوبت كار( شیفت كار) به فعالیت خواهند پرداخت.

5. بومی بودن: داوطلب باید متولد یا ساكن با سابقه ده سال سكونت در همان شهرستان باشد. بومی بودن متقاضیان شركت كننده در آزمون از طریق ذیل احراز می گردد:

1. شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یكی باشد.

تذكر: با توجه به تغییرات تقسیمات كشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاك عمل، نظر اداره كل ثبت احوال استان سمنان خواهد بود.

2. حداقل ده سال سكونت با ارائه استشهاد محلی (بر اساس فرم شماره 1) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا كلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا

تبصره1: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سكونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساكن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاك محاسبه قرار گیرد.

تبصره2: گواهی اشتغال به كار رسمی، پیمانی، قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه می تواند بعنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سكونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساكن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاك محاسبه قرار گیرد.

تبصره3: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات كشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.

تذكر: با عنایت به نزدیكی و همجواری برخی شهرستان ها در سطح استان و همچنین نزدیكی برخی از پستهای برق با شهرستانهای مذكور مطابق آنچه در ستون منطقه (بومی) جدول اعلام نیاز نیروی انسانی آمده است ، متناسب با هر ردیف، شهرستان ها در یك مجموعه بومی تعریف می گردند مثلا: شهرستان های گرمسار و آرادان هردو شهرستان قابلیت بومی بودن در هر یك از شهرستان های ذكر شده را دارند. ساكنین در شهرستان محل قرارگیری پست برق برای جذب نیروی انسانی در اولویت خواهند بود .

تبصره4: كارفرما می تواند در صورت به حد نصاب نرسیدن سهمیه متقاضیان هر شهرستان (محل قرارگیری پست برق) مطابق جدول نیازها، به ترتیب اولویت های ذیل از سایر متقاضیان دعوت بعمل آورد:

الف: نزدیكترین شهرستان یا محل قرارگیری پست برق مطابق جدول نیازها

ب: مجموع امتیازات آزمون 

ثبت نام

داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این دفترچه می توانند ازساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 1402/08/13 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخه 1402/09/02 از طریق سایت اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://azmoon.nri.ac.ir/azmoon55/

تاریخ انقضاء : 2 آذر 1402
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید