‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

آزمون تعیین سطح ماموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی كشور

ثبت‌نام آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی كشور در سال 1403 آغاز گردید.

مهلت ثبت نام تا 7 شهریور 1403 می باشد.

توضیحات

حضور تمامی همكاران رشته های شغلی مرتبط مالیاتی شاغل در واحدهای صف و ستاد سازمان از رده سازمانی معاون مدیركل و پایین تر مطابق جدول زیر به منظور كسب امتیاز تعیین شده در فرآیند ارتقاء و انتصاب، در آزمون تعیین سطح مجاز است و امكان برگزاری آزمون موردی و مجدد برای نفرات غایب به هیچ وجه امكان پذیر نخواهد بود.

تبصره 1: امكان شركت در آزمون برای همكارانی كه در انواع مرخصی بسر می برند، نیز وجود دارد.

تبصره 2: همكاران شاغل در رشته های شغلی مرتبط مالیاتی، بسته به همترازی تعیین شده در حكم كارگزینی، می توانند در سطح امتحانی مربوط شركت نمایند.

ثبت نام در آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش كشور تا روز چهارشنبه به تاریخ 1403/06/07 انجام می‌پذیرد.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، با وارد نمودن كد ملی و شماره پرسنلی نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.  

تاریخ و نحوه ثبت نام

متقاضیان ثبت نام آزمون تعیین سطح مالیاتی سال 1403 ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی، باید متناسب با سطح شمول تا روز چهارشنبه به تاریخ 1403/06/07 به درگاه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش كشور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در پایان ثبت نام به هر یك از داوطلبان كد رهگیری ارائه خواهد شد كه لازم است تا پایان كلیه مراحل آزمون این كد را نزد خود نگهداری نمایند. ً ضمنا یادآور می‌شود ثبت نام منحصراً به صورت الكترونیكی بوده و داوطلبان لازم است از طریق درگاه اطلاع رسانی مذكور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

زمان برگزاری آزمون و دریافت کارت

1. كارت شركت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ 1403/07/17 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش كشور قرار خواهد گرفت.

آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ 1403/07/20 با توجه به آمار شركت كنندگان، حسب مورد در تهران و برخی مراكز استان برگزار خواهد شد.

2. ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون بر روی كارت شركت در آزمون درج خواهد شد.

"لازم به ذكر است، داوطلبانی كه سطح آزمون را پایینتر از سطح مرتبط با پست معرفی شده در جدول تفصیلی مندرج در اطلاعیه انتخاب كنند، ثبت نام آنها باطل است."  

مواد آزمون

1 آزمون شامل یك صد امتیاز (به شرح قوانین و مقررات مالیات های مستقیم بخشنامه ها، آییننامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط با آن 50 امتیاز، قانون مالیات بر ارزش افزوده، بخشنامه ها، آییننامه ها و دســتورالعمل های اجرایی مرتبط با آن، پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، بخشنامه ها، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مرتبط با آن 35 امتیاز و سامانه های مالیاتی 15 امتیاز) است. 

- تعداد سوالات 100 سؤال است و سؤالات هر یك از مواد آزمون، متناسب با میزان امتیاز مندرج در بند (1) طراحی خواهد شد.

- سؤالات به صورت تستی خواهند بود و هر پاسخ درست یك نمره مثبت (متناسب با ضریب) و هر پاسخ نادرست یك سوم نمره منفی (متناسب با ضریب) خواهد داشت.

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه آزمون می باشد

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://register2.sanjesh.org/NOETMaliyati_Taeen140305/

تاریخ انقضاء : 7 شهریور 1403
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید