‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری در آذر 1402

وزارت راه و شهرسازی نسبت به برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (طراحی) در پایه سه بطور هماهنگ و همزمان در سراسر كشور اقدام می نماید.

مهلت ثبت نام تا 13 آبان 1402 می باشد.

مدرک تحصیلی

مطابق با ماده 7 آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان صرفا مدارک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور صدور پروانه اشتغال بکار مورد تأیید می باشند. همچنین مطابق ماده 6 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان رشته معماری جزء رشته های اصلی می باشد.

با توجه به مصوبات کمیسیون موضوع تبصره ذیل ماده 7 قانون (هم ارزی) کلیه دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته، با عناوین متفاوت از رشته های اصلی و دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری فاقد مدرک کارشناسی در رشته های اصلی و مواردی از این قبیل جهت اطلاع از امکان یا عدم امکان دریافت پروانه اشتغال به کار در رشته و صلاحیت موردنظر، نسبت به کسب نظر از اداره کل استان محل سکونت خود قبل از ثبت نام اقدام نمایند تا پس از قبولی در آزمون برای دریافت پروانه اشتغال به کار با مشکل قانونی مواجه نگردند. 

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون

آزمون رشته معماری (طراحی) به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار در روز جمعه 17 آذر ماه سال 1402 بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://inbr.ir/?p=5765

تاریخ انقضاء : 13 آبان 1402
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید