‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در سال 1402

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری از متقاضیان اخذ پروانه کارشناس رسمی دادگستری در سال 1402جهت شرکت در آزمون سراسری کارشناسان رسمی دادگستری که به صورت کتبی (چهار جوابی) و شفاهی برگزار می شود طبق قانون و مقررات و با توجه به شرایط مندرج در این دفترچه، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام به عمل می آورد.

مهلت ثبت نام تا 7 آبان 1402 می باشد.

به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1402 می‌رساند که ثبت‌نام برای شركت در این آزمون از روز دوشنبه مورخ 1402/08/01 آغاز و تا روز ‌یکشنبه مورخ 1402/08/07 ادامه خواهد یافت.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.  با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می شود در مهلت اعلام شده برای شركت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند. آزمون فوق در روز جمعه مورخ 1402/10/15 برگزار خواهد شد.

شرایط عمومی

1. متدین به دین اسلام و یا یکی از اقلیت های دینی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی.

2. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایرانی.

3. نداشتن پیشینه کیفری مؤثر.

4. عدم اعتیاد به مواد مخدر.

5. نداشتن وابستگی و سابقه عضویت و هواداری در گروه های غیرقانونی یا مخالف اسلام.

6. دارا بودن حداقل بیست و پنج سال سن تا پایان مهلت ثبت نام. (در صورت تمدید مهلت ثبت نام، آخرین روز تمدید ملاک عمل خواهد بود).

7. داشتن معافیت یا کارت پایان خدمت وظیفه عمومی (برای آقایان)

8. عدم محکومیت و انفصال دائم از کارشناسی رسمی

تبصره: متقاضیان ایثارگر بر اساس بند چ مادة 88 قانون برنامه ششم توسعه از داشتن شرط سنی معافند.

شرایط اختصاصی

1. داشتن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر (کارشناسی ارشد یا دکتری) مرتبط با مقطع کارشناسی در رشته کارشناسی مورد تقاضا، از دانشگاه های معتبر داخلی (اعم از دولتی یا غیر دولتی)، مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یا از دانشگاه های خارجی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و داشتن سابقه تجربی مفید و مرتبط به مدت حداقل پنج سال (تشخیص آن به عهده شورا می باشد) در رشته کارشناسی مورد تقاضا، پس از اخذ دانشنامه مذکور تا آخرین روز ثبت نام. (جدول شماره 1)

2. چنانچه در رشته کارشناسی مورد تقاضا، دوره تحصیلی مقطع کارشناسی یا بالاتر وجود نداشته باشد، داوطلبان با دارا بودن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر در هر رشته و داشتن 15 سال سابقه کار مرتبط با رشته کارشناسی مورد تقاضا تا آخرین روز ثبت نام، می توانند در آزمون آن رشته شرکت کنند. (جدول شماره 2)

3. رشته های کارشناسی رسمی که داوطلبان با داشتن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر (مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری) مرتبط با مقطع کارشناسی با سابقه تجربی مرتبط و مفید در رشته کارشناسی رسمی مورد تقاضا، بعد از اخذ دانشنامه، یا در صورت داشتن دانشنامه کارشناسی یا بالاتر غیر مرتبط و حداقل پانزده سال تمام سابقه تجربی مرتبط و مفید در رشته کارشناسی رسمی مورد تقاضا، تا آخرین روز ثبت نام، می توانند در آزمون آنها شرکت کنند. (جدول شماره 3)

4. رشته های کارشناسی رسمی که ثبت نام در آزمون آنها نیاز به داشتن دانشنامه کارشناسی ارشد یا دکتری و حداقل 5 سال سابقه تجربی مرتبط و مفید در رشته کارشناسی مورد تقاضا تا آخرین روز ثبت نام دارد. (جدول شماره 4)

تبصره 1: دارندگان دانشنامه کارشناسی و فارغ التحصیلان آموزشگاه های اختصاصی ثبت اعم از شاغل یا بازنشسته که حداقل ده سال سابقه در امور ثبتی و یا نقشه برداری ثبتی داشته باشند می توانند در صورت داشتن شرایط مذکور در آزمون یاد شده شرکت کنند.

تبصره 2: مدارک تحصیلی معادل یا مدارک دارای ارزش استخدامی (داخلی سازمان ها) در هیچ یک از موارد فوق مورد قبول نیست.

تبصره 3: ملاک محاسبه مدت زمان مدرک تحصیلی، سابقه کاری و کارت پایان خدمت یا کارت معافیت آخرین روز ثبت نام (درصورت تمدید مهلت ثبت نام، آخرین روز تمدید) می باشد.

پرداخت وجه

1. داوطلبان لازم است به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی سازمان سنجش و آزمون کشور نسبت به پرداخت مبلغ (6/000/000 ریال) به عنوان وجه ثبت نام شرکت در آزمون اقدام نمایند و با سریال ثبت نام خریداری شده از روز دوشنبه به تاریخ 1402/08/01 تا پایان روز یکشنبه به تاریخ 1402/08/07 (به مدت 7 روز) و در صورت تمدید مهلت ثبت نام تا پایان روز تمدید، به درگاه اطلاع رسانی مذکور وارد شده و با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، (مطابق با نمونه ارائه شده در صفحات 27 تا 28 دفترچه و با توجه به راهنمای مراحل ثبت نام در سایت مذکور، و دقت در مفاد مندرج در جداول مربوط) در این آزمون ثبت نام کنند.

2. مبالغی که می بایست داوطلبان پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی و شفاهی و قرار گرفتن در اولویت پذیرش، علاوه بر هزینه ثبت نام پرداخت نمایند، متعاقبا اعلام خواهد شد.

3. پرداخت هزینه آزمایشات پزشکی و سایر هزینه های مرتبط، به عهده داوطلب است.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا را کلیک نمایید

برای ثبت نام در آزمون اینجا را کلیک نمایید

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://register1.sanjesh.org/RegEmpKanoonKarshenasan140207/

تاریخ انقضاء : 7 آبان 1402
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید