‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

جذب امریه سربازی در آتش نشانی سنندج ( استخدام شهرداری ۱۴۰۱)

شرایط جذب امریه سربازی در آتش نشانی سنندج سال ۱۴۰۱

سهیل فضل وزیری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج آتش نشانی سنندج گفت: براساس چارچوب و ضوابط تعیین شده نیروهای وظیفه امریه از بین عموم شهروندان که موفق به کسب بالاترین امتیاز آزمون علمی و عملی می‌شوند جذب می‌کند.

سهیل فضل وزیری اظهار کرد: سازمان شهرداری‌های کشور براساس مجوز ستاد کل نیروهای مسلح از سال ۷۹ اقدام به جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه در سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهرها نموده است.

وزیری خاطرنشان کرد: با عنایت به ارزیابی مثبت طرح سرباز آتش نشان و درخواست سایر شهرداری‌های مراکز استان‌ها با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح از سال جاری جذب و بکارگیری نیروی وظیفه برای سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های مراکز استان براساس ضوابط و مقررات ابلاغی ساست‌گذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به اهداف اجرای این طرح هم گریزی زد و گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص در زمینه امور ایمنی و آتش نشانی، کمک به تامین بخشی از نیازهای پرسنلی و همچنین صرفه جویی در هزینه‌های سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.
فضل وزیری در مورد شرایط جذب سرباز امریه هم عنوان کرد: سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری داری سهمیه مکلف هستند براساس چارچوب و ضوابط تعیین شده سهمیه خود نسبت به جذب و بکارگیری نیروهای وظیفه از بین عموم شهروندان که موفق به کسب بالاترین امتیاز آزمون علمی و عملی و نیاز سازمان مربوطه به رشته تحصیلی سرباز آتش نشانی است گزینش و جذب کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ۷ آبان ماه امسال در ساعت کاری به سازمان آتش نشانی سنندج در خیابان طالقانی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: جذب کارکنان وظیفه دارای وابستگی نسبی و سببی با کارکنان شاغل و مسئولین سازمان بکارگیرنده بعنوان سرباز آتش نشانی ممنوع است.

فضل وزیری شرط لازم برای جذب و بکارگیری سرباز امریه در آتش نشانی را دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس ذکر کرد و گفت: افراد متقاضی باید حداقل یکی از شرایط خانواده ایثارگران، تحت پوشش بودن نهادهای حمایتی مانند «کمیته امداد و بهزیستی»، متاهل بودن، معاف از رزم، عضویت حداقل ۶ ماه در بسیج، حافظ قرآن، قاری برتر، فارغ التحصیل ممتاز دانشگاهی، ایتام و دارنده مدارک تحصیلی مرتبط در یکی از رشته‌های ایمنی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشمولین دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی از شرایط جذب مستثنی هستند، تاکید کرد: سازمان آتش نشانی صرفا مشمولینی را جذب می‌کند که غیبت اولیه در برگه اعزام خود نداشته باشند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشمولینی را که تخصص آنان مرتبط به نوع وظایف و فعالیت‌های مورد نیاز سازمان بوده و از توانمندی علمی و تاثیرگذاری فعالیت آن‌ها اطمینان داشته باشد جذب خواهد کرد.

  • موقعیت , سنندج
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیفوق لیسانس

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 16 آذر 1401
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید