‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

استخدام بلاگر اینستاگرام در حوزه مشاوره کسب و کار آنلاین

استخدام بلاگر اینستاگرام

سازمان آکاس ارائه دهنده خدمات توسعه کسب و کار آنلاین برای کادر درمان می باشد. ما با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین برای اعضای کادر درمان و مراکز درمانی، آنها را قادر می‌سازیم بیماران با کم ترین هزینه و به موثرترین شیوه جذب نمایند.

ما برای افراد و مراکز درمانی که با ما همکاری می‌کنند در اینستاگرام و وبسایت رسمی آکاس با استخدام و به کار گیری تیم های زیر یک کسب و کار آنلاین با سودآوری بسیار بالا خلق می کنیم.

تولید محتوا، ادیت، فیلم برداری، تیم‌های فروش و بازاریابی مستقیم، تیم‌های تبلیغات آنلاین، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین،  طراحی و توسعه سایت، منابع انسانی و تیم های پشتیبانی

توضیحات کامل‌تر را می‌توانید در توضیحات پروفایل سازمان مطالعه کنید.

اگر دوست دارید که در کاری که انجام می‌دهید در ارتباط مستقیم با افراد باشید و بتوانید توانایی‌ها و اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهید بلاگری می تواند موقعیت شغلی مناسبی برای شما باشد.

یک بلاگر معمولا فردی برون گرا و علاقه‌مند به کمک به دیگران و به اشتراک گذاشتن احساسات تجربیات و علم خود با دیگران است.

در سازمان ما گروهی از بلاگرها در هر کشور به تولید محتوای ویدیوی برای اینستاگرام می‌پردازند، محتوای این ویدیو‌ها آموزش‌های مربوط به توسعه کسب و کار آنلاین در حوزه‌های اصلی درمان یعنی پزشکی دندان پزشکی و داروسازی است.

محتواهای ضبط شده در حوزه های مختلف مثل فروش، بازاریابی، تبلیغات، تولید محتوا، بلاگری و ارتباط موثر با مریض قرار می‌گیرند.

آموزش‌های مربوطه برای تمامی حوزه ها توسط ما به شما عزیزان ارایه می شود. معیارهای ظاهری و فیزیکی در انتخاب بلاگر تاثیر دارند.

اهمیت این موقعیت به شدت بالاست چرا که هدف از انجام بلاگری جذب اعضای کادر درمان مانند پزشکان دندان پزشکان و داروسازان برای عقد قراردادهای دائم العمر با موسسه است.

بنابراین هدف نهایی صرفا اموزش و تولید محتوا نیست بلکه جذب و بازاریابی برای ارایه خدمات توسعه کسب و کار آنلاین به کادر درمان است.

در هر کشور فقط یک بلاگر برای اینکار انتخاب می شود.

میزان دریافتی 2 میلیون تومان به ازای هر مرکز یا شخصی است که به واسطه کار شما با ما قرارداد کاری ببندد.

امکانات اولیه مثل میکروفون پایه دوربین پرده سبز - تیم ادیت و گرافیست توسط ما فراهم می شوند.

  • موقعیت , تهران
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیمهم نیست

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 26 مرداد 1400
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید