‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام بانک رفاه در تهران - سال 1403

بانک رفاه کارگران با استعانت از خداوند متعال در چارچوب قوانین و مقررات جاری و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط برای مشاغل تخصصی برنامه نویس و امنیت فناوری اطلاعات به منظور اشتغال در ادارات مرکزی بانک در شهر تهران، با رویکرد منعطف مبتنی بر بازار هدف و از طریق فراخوان، ارسال رزومه، انجام مصاحبه تخصصی - روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی، به صورت قراردادی (مزایا شامل بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی)، دعوت به همکاری می کند.

شرایط عمومی

مقاطع تحصیلی مورد پذیرش: فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

رشته های تحصیلی مورد پذیرش: مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر و مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات در کلیه گرایش ها، مهندسی برق گرایش مخابرات امن و رمز نگاری 

متقاضیان استخدامی باید در زمان بارگذاری مدارک فارغ التحصیل شده باشند.

مدارک تحصیلی متقاضیان بر اساس قوانین و مقررات جاری بانک، باید مورد تأیید مراجع ذیصلاح باشد.

دانشگاه‌های مورد پذیرش: تمامی دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شرط سنی: متقاضیان مقطع کارشناسی حداکثر 26 سال سن (متولدین 1377/07/20 به بعد)

متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 29 سال سن (متولدین 1374/07/20 به بعد)

تبصره 1: مدت زمان خدمت وظیفه عمومی انجام شده به حداکثر سن تعیین شده برای داوطلبان مرد اضافه خواهد شد.

تبصره 2: متقاضیانی که دارای حداکثر پنج سال سابقه ذیربط در دستگاه های اجرایی و شرکت های معتبر باشند، به حداکثر سن آن ها اضافه خواهد شد.

معدل فارغ التحصیلی: نمره 14 به بالا

با عنایت به فراهم آوردن امکان استفاده از تمام نیروهای مستعد در تهران، جذب و بکارگیری نیروی تخصصی با در نظر گرفتن شرایط "بومی استان تهران" انجام خواهد شد.

احراز بومی بودن داوطلبان جذب به شرح یکی از موارد زیر صورت خواهد گرفت:

شهر محل تولد درج شده در شناسنامه داوطلب، در استان تهران باشد

دارا بودن مدرک دیپلم داوطلب از استان تهران جهت احراز محل سکونت

ارائه سند مالکیت ملک در استان تهران بنام داوطلب، پدر، مادر یا همسر داوطلب

ارائه اجاره نامه دارای کد رهگیری در طی 5 سال گذشته (قبل از زمان آگهی دعوت به همکاری) در استان تهران به نام داوطلب، پدر، مادر یا همسر داوطلب

دارا بودن سوابق بیمه تأمین اجتماعی در استان تهران حداقل به مدت 3 سال

دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی / معافیت دائم غیر پزشکی برای آقایان الزامی است. تاریخ ترخیص از خدمت نظام وظیفه یا صدور کارت معافیت دائم غیر پزشکی باید قبل از بارگذاری مدارک باشد.

داوطلبان جذب در زمان شروع به کار در بانک نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و قراردادی سایر دستگاه های اجرایی، موسسات، سازمان ها و شرکت ها و نیز تعهد خدمت باشند.

عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در بانک به تشخیص بانک و مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک

عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن محکومیت کیفری مؤثر

نحوه ثبت نام

متقاضیان هریک از حوزه های برنامه نویسی و امنیت فناوری اطلاعات باید اطلاعات مورد نیاز زیر را از طریق پست های الکترونیکی تعیین شده ارسال کنند.  تصویر شناسنامه (تمامی صفحات)

تصویر کارت ملی

تصویر مدرک تحصیلی

تصویر کارت پایان خدمت (آقایان)

تصویر سوابق بیمه (در صورت دارا بودن)

رزومه و سوابق شغلی

شرکت در فراخوان صرفاً از طریق ارسال درخواست به پست های الکترونیکی معرفی شده انجام می گیرد و به درخواست های ارسالی از سایر روش ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکرات مهم

- دعوت به همکاری نیروی انسانی مورد نیاز بانک، بدواً براساس بررسی مدارک و رزومه های ارسالی متقاضیان و دعوت از نفرات حائز شرایط (حسب تخصص ها و مهارت ها و شرایط) جهت انجام فرایند مصاحبه های تخصصی و در ادامه موفقیت متقاضیان در مراحل مصاحبه تخصصی و سایر مراحل (مشتمل بر مصاحبه رفتاری، بررسی صلاحیت های عمومی توسط هسته گزینش، انجام معاینات پزشکی و...) انجام خواهد شد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل یادشده شرایط لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل جذب و دعوت به همکاری آنان منتفی خواهد شد.

- شایان ذکر است ارسال اطلاعات و رزومه و نیز موفقیت پذیرفته شدگان در هر یک از مراحل مصاحبه تخصصی و رفتاری و غیره  به منزله پذیرفته شدن فرد متقاضی نبوده و مسئولیتی برای این بانک ایجاد نخواهد کرد و پذیرش فرد متقاضی صرفاً منوط به پذیرش اولیه براساس مدرک تحصیلی، رزومه و سوابق شغلی، انجام فرایند مصاحبه ها و گذراندن سایر مراحل خواهد بود. 

- در صورت وجود مغایرت مدارک اخذ شده و یا عدم تطابق شرایط فرد متقاضی با شرایط تعیین شده، بلافاصله در هر مرحله از مراحل، ادامه فرایند جذب متقاضی متوقف و ادامه همکاری با وی منتفی خواهد شد.

- بدیهی است بانک رفاه کارگران در انتخاب هر یک از متقاضیان استخدامی بنا بر تشخیص خود و متناسب با نیازهای سازمانی بانک مختار است و گذراندن مرحله / مراحل، هیچ گونه حقی برای متقاضیان از جهت استخدام آنان ایجاد نخواهد کرد.

- درصورت موفقیت در تمامی مراحل فرآیند جذب و بکارگیری، تغییر استان محل خدمت حداقل به مدت ده سال امکان پذیر نمی باشد.

  • موقعیت , تهران
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیکارشناسی و کارشناسی ارشد

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://www.refah-bank.ir/bankerEmployment

تاریخ انقضاء : 10 آبان 1403
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید