‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

استخدام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

شركت های پیمانكاری طرف قرارداد با شركت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور جایگزینی كادر نیروی انسانی خود جهت انجام بخشی از فعالیت های مرتبط با شركت آب و فاضلاب استان اصفهان در سال 1403 در نظر دارد از بین داوطلبان بومی واجد شرایط مطابق شرایط زیر نسبت به بكارگیری نفرات مورد نیاز در قالب قرارداد حجمی از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی-اختصاصی و مصاحبه تخصصی اقدام نماید.

مهلت ثبت نام تا 25 خرداد 1403 می باشد.

شرایط عمومی

1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم غیرپزشكی

3- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات

4- نداشتن سابقه محكومیت جزایی موثر و سوء پیشینه كیفری

5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه بكارگیری می شوند

6- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

7- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

8- عدم داشتن منع قانونی برای فعالیت و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شركت ها

9- احراز صلاحیت های عمومی و گزینش پس از قبولی در آزمون كتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی

1- دارا بودن شرایط سنی:

 - داشتن حداكثر 30سال تمام برای تمامی متقاضیان (محاسبه سن تا تاریخ برگزاری آزمون)

*در صورت دارا بودن سابقه كار، در سایت ثبت نام می بایست در قسمت بررسی سابقه كار، دارا بودن سابقه حتماً عنوان گردد و در مرحله كنترل مدارك، گواهی های لازم ارائه گردد*

نكته الف: مدت انجام خدمت ضرورت نظام وظیفه (تا 24 ماه) برای آقایان به حداكثر سن مقرر در آگهی اضافه می گردد.

نكته ب: سابقه كار تحت پوشش شركت های پیمانكاری و یا مشاورین شركت آب و فاضلاب استان اصفهان مشروط بر تایید واحد منابع انسانی این شركت تا حداكثر 15 سال به حداكثر سن اضافه می گردد. (برای این نوع سابقه كار صرفاً ارائه سابقه بیمه تفصیلی الزامی است)

نكته ج: سابقه كار خارج از شركت آب و فاضلاب استان اصفهان، مشروط بر ارائه گواهی معتبر، ارائه سابقه بیمه تفصیلی حداكثر تا 8 سال به حداكثر سن اضافه می گردد. (گواهی های ارائه شده در مرحله كنترل مدارك مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید توسط واحد منابع انسانی شركت ابفا استان اصفهان، اعمال می گردد.)

نكته د: اعمال سابقه كار طبق نكات فوق الذكر، جمعاً به مدت 15 سال قابل اضافه شدن به حداكثر سن می باشد.

3- پذیرفته شدگان در محل رشته شغلی انتخابی، طبق تعهدنامه محضری، به مدت حداقل 10 سال متعهد به خدمت در آن محل می باشند.

4- شرایط بومی بودن: طبق تاییدیه فرمانداری

*كلیه متقاضیان می بایست با مراجعه به فرمانداری محل سكونت، تاییدیه ای مبنی بر سكونت حداقل 3 سال اخیر در آن شهرستان دریافت و در زمان ارائه مدارك تحویل دهند.

تذكر: مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، آخرین تقسیمات كشوری اعلام شده توسط وزارت كشور در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.

تذکرات

1- ملاك عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و محاسبه سن داوطلبان تاریخ آزمون می باشد.

2- مدارك مربوط به وضعیت نظام وظیفه، گواهی فراغت از تحصیل، تاییدیه بومی بودن كلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد.

3- انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداكثر به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز بر اساس نیاز هر رشته شغلی و به ترتیب بالاترین نمرات آزمون اعلام خواهد شد. نمره نهایی آزمون از مجموع آزمون كتبی با تأثیر وزنی %60 و مصاحبه تخصصی با تأثیر وزنی %40 محاسبه خواهد شد. (سابقه كار در شركتهای پیمانكاری و یا مشاورین طرف قرارداد با شركت آب و فاضلاب استان اصفهان، طبق تایید منابع انسانی شركت آب و فاضلاب استان اصفهان به ازای هر سال %1.5 و حداكثر تا %15 به امتیاز نمره كتبی داوطلب اضافه خواهد شد.)

4- در صورتی كه داوطلب با مدارك تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شركت نماید، صرفاً مدرك تحصیلی مندرج در آگهی برای فرد مورد قبول بوده و در عقد قرارداد همان مدرك لحاظ خواهد شد.

5- مهلت ارائه اصل و تصویر مدارك لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرك تحصیلی، شناسنامه، كارت ملی، مدرك نظام وظیفه، مدارك بومی بودن، سابقه كار مرتبط و سابقه بیمه تأمین اجتماعی (در صورت دارا بودن)، به منظور تطبیق مدارك و تكمیل پرونده برای انجام مصاحبه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

6- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن اطلاعیه و یا ارسال مدارك به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بكارگیری، لغو و بلا اثر می گردد.

7- پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی با شركت آب و فاضلاب استان اصفهان ندارند و این شركت هیچگونه تعهدی در قبال استخدام پذیرفته شدگان نخواهد داشت. 

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://azmoon.nri.ac.ir/azmoon64/

تاریخ انقضاء : 25 خرداد 1403
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید