‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

استخدام پلیس راهور فرماندهی انتظامی در استان اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از استخدام نیروی درجه‌ دار با مدرک دیپلم، فوق دیپلم و دانش‌ آموزان سال آخر متوسطه در تمام رشته‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر درجه‌داری خود از بین برادران دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و دانش‌آموزان پایه دوازدهم متوسطه در تمام رشته‌ها استخدام می‌کند.

وی حداقل داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۳۰ سال، حداقل معدل ۱۴ و حداقل قد ۱۶۵ سانتی‌متر قد را از جمله شرایط اختصاصی داوطلبان برای استخدام در پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد و افزود: داوطلبان واجد شرایط پس از طی مراحل گزینش و گذراندن دوره آموزشی یک ساله در مرکز آموزش علمی تخصصی درجه‌داری شهید بهشتی فراجا در اصفهان و دریافت درجه، در پلیس راهور استان به‌کارگیری می‌شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴ و ۰۳۱۲۳۶۹۱۹۳ مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس حاصل و بخش اداری و پشتیبانی پلیس راهور استان واقع در بزرگراه شهید دستجردی، بعد از سپاهان‌شهر، بعد از پل راه آهن، شهرک آزمایش، ساختمان شماره یک مراجعه کنند.

  • موقعیت , سراسراستان
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیدیپلم، فوق دیپلم

اطلاعات تماس

  • تلفن / همراه : ۰۳۱۲۱۸۲۷۲۱۴
  • ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 14 آذر 1402
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید