‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت - اردیبهشت 1400

اطلاعیه جدید 18 فروردین - تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت در سال 1400

زمان آزمون - 1400/02/18

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت آزمون استخدامی بانک تجارت بدلیل افزایش همه گیری ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور و اعمال محدودیت ها لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ، با توجه به تشدید ابتلای هموطنان به این ویروس در روزهای اخیر و قرارگیری اکثر استان ها و شهرستان های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای ارتقاء سلامت داوطلبان، آزمون ورودی متقاضیان استخدام در این بانک که بر اساس برنامه باید روز جمعه هفته جاری(۲۰ فروردین ماه) برگزار می شد لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

اطلاعیه جدید پایگاه اطلاع رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir  - تاریخ جدید برگزاری آزمون استخدامی در روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری ( 1400/02/18 ) به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک تجارت خواهد رسید


بانک تجارت در نظر دارد به منظور تکمیل کادر اجرائی شعب و ادارات خود در سمت بانکدار و متصدی امور اداری بر اساس ضوابط ، مقررات و آیین نامه استخدام در بانک ، از بين متقاضيان مرد و زن واجد شرايط ذیل ، نيروی انسانی مورد نياز خود را پس از کسب موفقيت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزينش و معاينات پزشکی استخدام نماید.

شرایط استخدام در بانک تجارت

استان: جذب نیرو از سراسر کشور

دعوت به همکاری با مدرک کارشناسی

رشته تحصیلی: حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت، بانکداری و امور بانکی، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، آمار، ریاضی، حقوق

شغل: بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‌‌‏ - تحویلدار) و متصدی امور اداری 

معدل: حداقل 14

جنسیت: خانم/آقا

تقویم آزمون

مهلت ثبت نام: تا 99/12/15

دریافت کارت آزمون: 18 و 19 فروردین 1400

زمان برگزاری آزمون: 20 فرودین 1400

موارد آزمون

شامل سوالات از دروس: معارف اسلامي، ادبيات و نگارش اداری، زبان انگلیسی عمومي، اطلاعات عمومي، مهارتهای ICDL، هوش و استعداد تحصیلی GMAT و سوالات تخصصی رشته تحصیلی می باشد. ضمناً لازم به توضیح است که نمره کل نهایی براساس 30 درصد آزمون عمومی و 70 درصد آزمون تخصصی محاسبه خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید - آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال 1400

 

آزمون عمومی و تخصصي، در كليه عناوين شغلي نمره منفی دارد.

نحوه ثبت نام

صرفا از طریق سایت اینترنتی بانك تجارت انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

توجه: کلیه متقاضیان استخدام می بایست ضمن تکميل مشخصات و فرم تقاضانامه الکترونيکی در سايت فوق الذکر عكس ۴ × ۳ پرسنلي جدید خود را با عرض 250 و ارتفاع 350 پيکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کيلو بايت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمايند.

هزينه ثبت نام

داوطلبان می بایست مبلغ 1,500,000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) را به را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( با داشتن الزامات آن همانند CVV2 و رمز دوم کارت بانكهاي عضو شتاب) پرداخت نمایند .

توجه: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

دريافت كد رهگيری

کلیه متقاضیان می بایست پس از پرداخت هزینه ثبت نام، نسبت به ثبت اطلاعات و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و پس از اخذ کد رهگیری، آن را جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نزد خود نگهداری نمایند.

برای ثبت نام در آزمون و مطالعه کامل شرایط استخدامی اینجا را کلیک نمایید

اطلاعات تماس

  • ایمیل : https://jobyabi.com/news.php?p=1028
  • ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 20 اردیبهشت 1400
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید